Siz blogja

Még nem tudom, hogy miről fog szólni a blogom. Majd menet közben kiderül és jól ápdételem ezt itt. Valszeg a számomra fontos dolgokat fogom itt közzétenni. Pl. mi öröm/szívás/egyéb történt éppen velem. Hogy mennyire lesz aktív még nem tudom, majd kiderül. :)

Utolsó kommentek

  • siz: Szerintem egy ilyenem nekem is van valahol, de az valami házilag utángyártott csoda, háza sincs, m... (2012.08.13. 21:37) EPROM írás
  • siz: Az EPROM törlő akkor került 3488Ft-omba, amikor ezt a posztot írtam. (Fixáras volt, 7$+10$ posta).... (2012.08.13. 21:35) EPROM írás
  • leonsio: Vettem én is egy eprom égetőt, de ezzel így nem sokra megyek. kepfeltoltes.hu/120812/c64eprom_www... (2012.08.12. 17:56) EPROM írás
  • ColT: Grat! Rég láttam ilyet, anno 80-as években igen gyakran írt apám eprom-ot, na persze nem saját cuc... (2011.03.02. 12:06) EPROM írás
  • Gozo67: Jobbulást Nikinek! (2011.02.05. 17:48) Niki térde
  • Utolsó 20

Címkék

3com (1) amiga (3) amiga 1200 (1) amiga 600 (3) apeh (1) atari (1) autó (7) baleset (1) bank (1) beleönt (1) benzinkutas lehúzós (1) beteg (1) bicikli (1) billentyűzet (1) black screen of death (1) blog (4) bmw (1) bölcsességfog (1) britney spears (1) búcsú (1) bug (3) bugzilla (1) busz (1) c128 (1) canon mx350 (2) canon powershot s2 (3) carbonex kc (6) castle (1) cd galaxis (1) chambery (1) commodore (9) család (1) danubius rádió (1) debian (2) digikábel (4) dragon age origins (3) dvd (1) ea (1) eclipse (3) edigital (2) eprom (1) ethernet (1) fejlesztés (1) fényképező (3) fiesta (2) film (1) firefly (1) firefox (1) focus (40) formula 1 (9) fotó (1) game (1) gmail (1) grundfos kupa (1) győri audi eto (3) heroes (2) hiba (10) hitel (2) (4) htc p3600 (2) hűtőgép (1) ie8 (1) igo (1) internet (2) izzócsere (2) játék (2) java (8) javítás (2) karvina (1) katy perry (1) kép (1) kézilabda (10) kimi (3) kórház (1) közlekedés (6) laptop (2) lara (1) lassított felvétel (1) lemgo (1) letöltés (4) liferay (2) linux (1) lol (23) lovegun (3) lucky (12) lúzer vagyok (1) m1 (1) magyar válogatott (1) meglepetés (1) megoldás (2) mkb veszprém (1) mobil (11) motor (8) mozi (1) nathan fillion (1) niki (6) női (1) nokia 5800 (9) nyaralás (2) osram (1) ovi maps (1) pannon kupa (1) pc (5) pcmcia (1) pick szeged (3) plus4 (1) quake live (1) ram (1) serenity (1) silkeborg (1) sláger rádió (1) sorozat (2) space cowboy (1) spring (1) steam (1) stílus (1) subversion (2) support (1) szakdolgozat (4) sze (22) szép nap (1) szívás (29) tanusítvány (1) taxi (1) template (2) totalcar (1) trinity (1) tűz (1) twitter (1) ubuntu (1) vanda (9) vásárlás (1) video (6) vista (1) víz (1) webes (1) windows (1) wm6 (1) wow (1) xircom (1) zaton (1) zene (2) Címkefelhő

Közlekedés autó nélkül

2008.06.18. 17:01 | siz | Szólj hozzá!

Ma kipróbáltam, hogy milyen az autó nélküli közlekedés. Utoljára 7 éve volt ilyenben részem, amikor a Poloval elb@sztam elütöttem a német juhászt az autópályán, a Fóka meg még nem volt meg.

Szóval reggel felkeltem, megborotválkoztam, megreggelitem, fogat mostam. Aztán előkapartam az öltönyömet meg az ingemet, felöltöztem szép ruhába és elindultam. Első utam a Focus-hoz vezetett, megrugdostam, kivettem belőle az esernyőt és a tegnap benne felejtett telefont. Ja, ezt már kb. 10 perccel később, mint terveztem.

Utána átsétáltam a vasútállomásra, vettem jegyet és elégedetten vettem tudomásul, hogy 10 perccel később indul a vonat, mint amire emlékeztem. Kivártam, megérkezett. Ez a szép új piros vonat volt, kellemesen csalódtam (egyébként tegnap a Combinoban is!). Elértem Kelenföldig, útközben meg kiszámoltam, hogy így vonattal kicsit kevesebb, mint feleannyiba kerül az utazás, mint kocsival :O.

Kelenföldön úgy gondoltam, hogy én nem veszek buszjegyet, elsétálok az irodáig. Hogy ne kelljen később zebrán átmenni a Budaörsi úton, ezért a felüljárót választottam, a kifelé haladó oldal járdájával. Nos itt kezdődtek a problémák. Nem tudom, hogy mennyire ismeritek ezt a részt, de elég vastagon nyomvályús ott az út, meg a domboldalról is ömlik a víz. Különös tekintettel a Nagyszőlősi utca becsatlakozása előtti mélypontra, ahol 20-30 centis víz tud megállni. Nos itt találkoztam össze rendünk éber őreivel, akik három autóval szorosan egymás után hajtottak el úgy mellettem, hogy méter (szó szerint!) magasan verték fel a vizet. Persze nekem pont ma kellett öltönyben jönnöm ;(. De már előtte is sikerült felmérnem a kedves autósokat: összesen 2 (kettő!) olyan volt, aki látta, hogy ott sétálok és beljebb húzódott, hogy ne verje fel rám a vizet.

Úgy bőrig áztam, hogy még mindig folyik a ruhámból és a cipőmből a víz. :(

És holnap is öltönyben jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://siz512.blog.hu/api/trackback/id/tr68527547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása