Siz blogja

Még nem tudom, hogy miről fog szólni a blogom. Majd menet közben kiderül és jól ápdételem ezt itt. Valszeg a számomra fontos dolgokat fogom itt közzétenni. Pl. mi öröm/szívás/egyéb történt éppen velem. Hogy mennyire lesz aktív még nem tudom, majd kiderül. :)

Utolsó kommentek

  • siz: Szerintem egy ilyenem nekem is van valahol, de az valami házilag utángyártott csoda, háza sincs, m... (2012.08.13. 21:37) EPROM írás
  • siz: Az EPROM törlő akkor került 3488Ft-omba, amikor ezt a posztot írtam. (Fixáras volt, 7$+10$ posta).... (2012.08.13. 21:35) EPROM írás
  • leonsio: Vettem én is egy eprom égetőt, de ezzel így nem sokra megyek. kepfeltoltes.hu/120812/c64eprom_www... (2012.08.12. 17:56) EPROM írás
  • ColT: Grat! Rég láttam ilyet, anno 80-as években igen gyakran írt apám eprom-ot, na persze nem saját cuc... (2011.03.02. 12:06) EPROM írás
  • Gozo67: Jobbulást Nikinek! (2011.02.05. 17:48) Niki térde
  • Utolsó 20

Címkék

3com (1) amiga (3) amiga 1200 (1) amiga 600 (3) apeh (1) atari (1) autó (7) baleset (1) bank (1) beleönt (1) benzinkutas lehúzós (1) beteg (1) bicikli (1) billentyűzet (1) black screen of death (1) blog (4) bmw (1) bölcsességfog (1) britney spears (1) búcsú (1) bug (3) bugzilla (1) busz (1) c128 (1) canon mx350 (2) canon powershot s2 (3) carbonex kc (6) castle (1) cd galaxis (1) chambery (1) commodore (9) család (1) danubius rádió (1) debian (2) digikábel (4) dragon age origins (3) dvd (1) ea (1) eclipse (3) edigital (2) eprom (1) ethernet (1) fejlesztés (1) fényképező (3) fiesta (2) film (1) firefly (1) firefox (1) focus (40) formula 1 (9) fotó (1) game (1) gmail (1) grundfos kupa (1) győri audi eto (3) heroes (2) hiba (10) hitel (2) (4) htc p3600 (2) hűtőgép (1) ie8 (1) igo (1) internet (2) izzócsere (2) játék (2) java (8) javítás (2) karvina (1) katy perry (1) kép (1) kézilabda (10) kimi (3) kórház (1) közlekedés (6) laptop (2) lara (1) lassított felvétel (1) lemgo (1) letöltés (4) liferay (2) linux (1) lol (23) lovegun (3) lucky (12) lúzer vagyok (1) m1 (1) magyar válogatott (1) meglepetés (1) megoldás (2) mkb veszprém (1) mobil (11) motor (8) mozi (1) nathan fillion (1) niki (6) női (1) nokia 5800 (9) nyaralás (2) osram (1) ovi maps (1) pannon kupa (1) pc (5) pcmcia (1) pick szeged (3) plus4 (1) quake live (1) ram (1) serenity (1) silkeborg (1) sláger rádió (1) sorozat (2) space cowboy (1) spring (1) steam (1) stílus (1) subversion (2) support (1) szakdolgozat (4) sze (22) szép nap (1) szívás (29) tanusítvány (1) taxi (1) template (2) totalcar (1) trinity (1) tűz (1) twitter (1) ubuntu (1) vanda (9) vásárlás (1) video (6) vista (1) víz (1) webes (1) windows (1) wm6 (1) wow (1) xircom (1) zaton (1) zene (2) Címkefelhő

Szomorú szerda

2009.11.18. 09:40 | siz | 3 komment

Már reggel elszomorodtam az autóban: szokás szerint a Danubius rádiót hallgattam, amely sajnos ma éjfélkor elhallgat a Sláger Rádióval együtt, valószínűleg végleg. :(

Reggel nyolckor ismét volt egy (Slágerrel közös) akciójuk: minden autós, aki őket hallgatja nyomja meg a dudát pontban nyolckor. Most az M1-en voltam, nem hallottam más autóst. Bár ezzel egyidejűleg rendőri kísérettel indult egy konvoj a Danubius stúdiótól a Sláger stúdióig, ott a rádióból azért lehet hallani a dudát.

Korábban (talán múlt hétfőn) volt egy ugyanilyen akció, akkor éppen a BAH csomóponti felüljárón araszoltam a dugóban. Ott akkor majd' minden autóban szólt a duda. Nagyon megható volt.

Most éppen Máté Péter: Elmegyek című számát adják. Ami annyira nem illik a zenei repertoárjukba (meg talán nem is adtak még zenét ma). Korábban pedig Monori Maya mondott el egy Márai idézetet, ami szintén az elmúlásról szólt és nagyon megható volt.

Délutánonként a régi műsorvezetőik vannak adásban 3-6-ig. Múltkor elcsíptem Geszti Péter adásának a végét, nagyon jól összefoglalta a történetet: Magyarország így működik: ha benne vagy lobbi, ha kimaradsz korrupció. Nagyon találó. Sajnos. Tegnap a Danubius Capuccino Tripla műsorvezetői voltak: Jakupcsek Gabriella, Gundel Takács Gábor és Buza Sándor. És bejátszottak néhány hanganyagot, amelyeket annak idején ők készítettek és adtak adásba. És emlékeztem rá, annak idején is hallottam ezeket. :(

Aztán bejövök, elindítom a böngészőt és azt látom, hogy állítólag végleges, hogy Kimi Matthias Räikkönen biztosan nem fog versenyezni a 2010-es szezonban a Formula 1-ben. :(

Címkék: búcsú sláger rádió formula 1 kimi danubius rádió

A bejegyzés trackback címe:

https://siz512.blog.hu/api/trackback/id/tr561533721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyazok (törölt) 2009.11.19. 11:19:08

én is megemlékezetem róluk a sajátomban. :(

Gozo67 · http://gozo.blog.hu 2009.11.19. 19:57:54

Én a Slágert hallgattam inkább. Hiába én már az idősebb korosztályhoz tartozom...
Az új rádiókba bele hallgattam délelőtt, de egyenlőre távol állnak az én ízlésvilágomtól. Úgy hogy most az autóban a helyi rádiók közül válogatok.
Másrészről az a véleményem, hogy ez egy versenytárgyalás volt, amit a két régi rádió elveszített. Eddig őket segítették , most már nem. Ha nem tartják be az ígéreteiket az új rádiók akkor az ORTT csak képes tenni valamit.
Szerintem egyébként előbb-utóbb mindkét "elhunyt" találni fog valamilyen közbenső megoldást. A Sláger egyenlőre Interneten nyomul...

Mostly Harmless 2009.11.19. 20:56:55

nem lesz többet Láger rádió?
jaj, jaj. ki fogja ezentúl elgázosítani a bicikliseket?
süti beállítások módosítása