Siz blogja

Még nem tudom, hogy miről fog szólni a blogom. Majd menet közben kiderül és jól ápdételem ezt itt. Valszeg a számomra fontos dolgokat fogom itt közzétenni. Pl. mi öröm/szívás/egyéb történt éppen velem. Hogy mennyire lesz aktív még nem tudom, majd kiderül. :)

Utolsó kommentek

  • siz: Szerintem egy ilyenem nekem is van valahol, de az valami házilag utángyártott csoda, háza sincs, m... (2012.08.13. 21:37) EPROM írás
  • siz: Az EPROM törlő akkor került 3488Ft-omba, amikor ezt a posztot írtam. (Fixáras volt, 7$+10$ posta).... (2012.08.13. 21:35) EPROM írás
  • leonsio: Vettem én is egy eprom égetőt, de ezzel így nem sokra megyek. kepfeltoltes.hu/120812/c64eprom_www... (2012.08.12. 17:56) EPROM írás
  • ColT: Grat! Rég láttam ilyet, anno 80-as években igen gyakran írt apám eprom-ot, na persze nem saját cuc... (2011.03.02. 12:06) EPROM írás
  • Gozo67: Jobbulást Nikinek! (2011.02.05. 17:48) Niki térde
  • Utolsó 20

Címkék

3com (1) amiga (3) amiga 1200 (1) amiga 600 (3) apeh (1) atari (1) autó (7) baleset (1) bank (1) beleönt (1) benzinkutas lehúzós (1) beteg (1) bicikli (1) billentyűzet (1) black screen of death (1) blog (4) bmw (1) bölcsességfog (1) britney spears (1) búcsú (1) bug (3) bugzilla (1) busz (1) c128 (1) canon mx350 (2) canon powershot s2 (3) carbonex kc (6) castle (1) cd galaxis (1) chambery (1) commodore (9) család (1) danubius rádió (1) debian (2) digikábel (4) dragon age origins (3) dvd (1) ea (1) eclipse (3) edigital (2) eprom (1) ethernet (1) fejlesztés (1) fényképező (3) fiesta (2) film (1) firefly (1) firefox (1) focus (40) formula 1 (9) fotó (1) game (1) gmail (1) grundfos kupa (1) győri audi eto (3) heroes (2) hiba (10) hitel (2) (4) htc p3600 (2) hűtőgép (1) ie8 (1) igo (1) internet (2) izzócsere (2) játék (2) java (8) javítás (2) karvina (1) katy perry (1) kép (1) kézilabda (10) kimi (3) kórház (1) közlekedés (6) laptop (2) lara (1) lassított felvétel (1) lemgo (1) letöltés (4) liferay (2) linux (1) lol (23) lovegun (3) lucky (12) lúzer vagyok (1) m1 (1) magyar válogatott (1) meglepetés (1) megoldás (2) mkb veszprém (1) mobil (11) motor (8) mozi (1) nathan fillion (1) niki (6) női (1) nokia 5800 (9) nyaralás (2) osram (1) ovi maps (1) pannon kupa (1) pc (5) pcmcia (1) pick szeged (3) plus4 (1) quake live (1) ram (1) serenity (1) silkeborg (1) sláger rádió (1) sorozat (2) space cowboy (1) spring (1) steam (1) stílus (1) subversion (2) support (1) szakdolgozat (4) sze (22) szép nap (1) szívás (29) tanusítvány (1) taxi (1) template (2) totalcar (1) trinity (1) tűz (1) twitter (1) ubuntu (1) vanda (9) vásárlás (1) video (6) vista (1) víz (1) webes (1) windows (1) wm6 (1) wow (1) xircom (1) zaton (1) zene (2) Címkefelhő

Ismét egy kalandos utazás a munkahelyre

2009.11.20. 12:09 | siz | 3 komment

Ha már tegnap korán haza kellett indulni, megpróbáltam legalább ma korán beérni. Ennek megfelelően negyed hétkor el is indultunk. Gyors tankolás után irány az M1-es. Egyre sűrűsödő köd, majd Bicske magasságában hirtelen egy belső sávban elakadásjelző nélkül álló autó. :O

Satufék, de megállni nem tudtam. Elkaptam a kormányt, be a (román rendszámú) Mercedes és a belső szalagkorlát közé. Csattanás, majd megálltam a Mercedes előtt egy kicsivel. Kiszálltam, körülnéztem. Körülöttem roncsok. Focus: bal oldalt a szalagkorlát felől sértetlen. :) Másik oldal: új sérülés nincs, csak a visszapillantó burkolata hiányzik. :) :S

Gyorsan felhívtam Mónit. Telefonálás közben visszasétáltam: a Mercedesnek semmi baja, a tükör burkolata pedig sértetlenül a két pályát elválasztó szalagkorlátok között. Gyorsan kiszedtem és visszapattintottam a helyére. :)

Körülnéztem, volt egy csaj, aki tétován sétálgatott, szemmel láthatólag az övé volt a menetiránynak szemben álló Octavia. Kérdeztem, hogy jól van-e, de nem volt. Beütötte a fejét, elég rosszul érezte magát. Leültettük a kocsijában, segítettem neki lefeküdni, hoztam a Focusból egy plédet, azzal betakartam (elég hideg volt).

Elmondása szerint belementek hátulról, amitől ő megpördült. Az ő forgó kocsiját akarta kikerülni egy magyar BMW-s, akik így beleszállt egy másik külföldi BMW-be. :S

Megvártam a lánnyal a mentőket, beadtam a pénztárcáját és a telefonját a mentőautóba. A kocsiját bezártam és odaadtam a kulcsát az időközben kiérkező autómentőknek.

Miután a mentő elindult mi sem maradtunk tovább: kárunk nem lett, nem is okoztunk, magát a balesetet nem láttuk, így nem volt értelme tovább maradni.

A lánynak ezúton is jobbulást kívánok!

Elindultunk előre. Amikor elértük az autópálya felhajtó ágának a becsatlakozását, akkor látszott a ködtől, hogy ott is autók állnak elöl. Úgyhogy a korábbi példákat követve mi is lementünk. Az 1-es út még Zsámbékig dugult. Ott vissza tudtunk menni az autópályára és bejönni dolgozni. Szerencsére parkolóhelyet gyorsan sikerült találni. :)

Azt hiszem, hogy szegény őrangyalomat ma is rendesen megdolgoztattam. ;)

Címkék: közlekedés m1 baleset

A bejegyzés trackback címe:

https://siz512.blog.hu/api/trackback/id/tr91539273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Penya666 2009.11.20. 13:58:40

Huh, te mindig ilyen durva szituk kozelebe kerulsz. Mondjuk par eve enis mentem fel pestre aztan valahol az egerut magassagaban enis lattam a tukorben elszallni kocsit a szalagkorlatnak. Durva volt. Mondjuk nem sok balesetet lattam meg pedig eleg sokat autoztam eletemben. De az elso volt a legduvbabb amit lattam. Meg a 80as evekben vasuto atjaro, latvia vs vonat. Akkor lattam eletembe eloszor irl halottat is. Nem volt kellemes, maig kisertenek a kepek.

Gozo67 · http://gozo.blog.hu 2009.11.22. 12:00:26

Remélem azért az őrangyalodat rendesen megbecsülöd. Megérdemli.
Mi másnap (azaz tegnap) mentünk arra. Nem volt akkora a forgalom és talán az autósok is tanultak az előző nap történtekből, így szerencsésen és időben megérkeztünk Bp-re és haza felé már köd sem volt délután..

anyazok (törölt) 2009.11.22. 12:31:21

durva helyzet, tényleg nagy mákod volt. Én pénteken Dunaújvárosban volt, na ott megtapasztaltam, hogy mi is az a tej (tejföl) köd. alig találtam ki a városból, aztán irány az M6 ott meg teljes hosszában olyan köd volt (persze már sötétben), hogy mindent felkapcsolva is csak 1 csík látszott az utakon, az út melletti oszlopokat is alig lehetett látni. 3-4en összeálltunk konvojba, úgy mentünk vagy 30 km-t. tök jó volt. Szerencsére sehol semmi akció nem volt.
süti beállítások módosítása