Siz blogja

Még nem tudom, hogy miről fog szólni a blogom. Majd menet közben kiderül és jól ápdételem ezt itt. Valszeg a számomra fontos dolgokat fogom itt közzétenni. Pl. mi öröm/szívás/egyéb történt éppen velem. Hogy mennyire lesz aktív még nem tudom, majd kiderül. :)

Utolsó kommentek

  • siz: Szerintem egy ilyenem nekem is van valahol, de az valami házilag utángyártott csoda, háza sincs, m... (2012.08.13. 21:37) EPROM írás
  • siz: Az EPROM törlő akkor került 3488Ft-omba, amikor ezt a posztot írtam. (Fixáras volt, 7$+10$ posta).... (2012.08.13. 21:35) EPROM írás
  • leonsio: Vettem én is egy eprom égetőt, de ezzel így nem sokra megyek. kepfeltoltes.hu/120812/c64eprom_www... (2012.08.12. 17:56) EPROM írás
  • ColT: Grat! Rég láttam ilyet, anno 80-as években igen gyakran írt apám eprom-ot, na persze nem saját cuc... (2011.03.02. 12:06) EPROM írás
  • Gozo67: Jobbulást Nikinek! (2011.02.05. 17:48) Niki térde
  • Utolsó 20

Címkék

3com (1) amiga (3) amiga 1200 (1) amiga 600 (3) apeh (1) atari (1) autó (7) baleset (1) bank (1) beleönt (1) benzinkutas lehúzós (1) beteg (1) bicikli (1) billentyűzet (1) black screen of death (1) blog (4) bmw (1) bölcsességfog (1) britney spears (1) búcsú (1) bug (3) bugzilla (1) busz (1) c128 (1) canon mx350 (2) canon powershot s2 (3) carbonex kc (6) castle (1) cd galaxis (1) chambery (1) commodore (9) család (1) danubius rádió (1) debian (2) digikábel (4) dragon age origins (3) dvd (1) ea (1) eclipse (3) edigital (2) eprom (1) ethernet (1) fejlesztés (1) fényképező (3) fiesta (2) film (1) firefly (1) firefox (1) focus (40) formula 1 (9) fotó (1) game (1) gmail (1) grundfos kupa (1) győri audi eto (3) heroes (2) hiba (10) hitel (2) (4) htc p3600 (2) hűtőgép (1) ie8 (1) igo (1) internet (2) izzócsere (2) játék (2) java (8) javítás (2) karvina (1) katy perry (1) kép (1) kézilabda (10) kimi (3) kórház (1) közlekedés (6) laptop (2) lara (1) lassított felvétel (1) lemgo (1) letöltés (4) liferay (2) linux (1) lol (23) lovegun (3) lucky (12) lúzer vagyok (1) m1 (1) magyar válogatott (1) meglepetés (1) megoldás (2) mkb veszprém (1) mobil (11) motor (8) mozi (1) nathan fillion (1) niki (6) női (1) nokia 5800 (9) nyaralás (2) osram (1) ovi maps (1) pannon kupa (1) pc (5) pcmcia (1) pick szeged (3) plus4 (1) quake live (1) ram (1) serenity (1) silkeborg (1) sláger rádió (1) sorozat (2) space cowboy (1) spring (1) steam (1) stílus (1) subversion (2) support (1) szakdolgozat (4) sze (22) szép nap (1) szívás (29) tanusítvány (1) taxi (1) template (2) totalcar (1) trinity (1) tűz (1) twitter (1) ubuntu (1) vanda (9) vásárlás (1) video (6) vista (1) víz (1) webes (1) windows (1) wm6 (1) wow (1) xircom (1) zaton (1) zene (2) Címkefelhő

DVD lejátszó

2010.03.24. 09:22 | siz | Szólj hozzá!

Úgy tűnik, hogy még nem ért véget a műszaki eszközeimet sújtó csapás: az előző hétvégén az asztali DVD lejátszóm hunyt el.

Mondjuk szegénynek van mentsége azért: Vanda játszott rajta szombat délután (Mackó testvér DVD-n található játékkal), aztán este már nem működött. Amikor a lemezt raktam volna el a helyére, akkor láttam, hogy szét van töredezve a közepén található lyuk pereme!

Túl kemény és éles a tokban a lemez tartója, valszeg a lemezzel is lehetett probléma, és ahogy betettük a lemezt, a lemez középen megrepedezett, és a felső réteg darabokban levált róla (mármint a cimke felőli réteg), de csak középen azon a részen, ahol a lejátszó "megfogja" a lemezt, hogy megpörgesse. Mivel ez eredeti Disney lemez, ezért ott a középső körben egy ezüst színű hologramos cimke van, aminek szintén levált néhány darabja. Na ezek a darabok valószínűleg a lejátszóba kerültek valahova. :(

Másnap szétszedtem (rég nem garanciális már, 2003-ban vettem, és 3 év gari volt rá), műanyagdarabokat találtam a lemezből, de a fémes cimkéből semmit. A hibajelenség egyébként az, hogy nem ismeri fel a lemezeket, mindenre azt mondja, hogy "no disc". Ránézésre minden rendben van belül, nem látható sérülés sehol, az olvasó fej is épnek látszik. Tisztító lemezzel is probálkoztam, eredménytelenül.

Ezek után másnap hirtelen felindulásból... na jó, igazából már régóta érlelődött a gondolat, csak vártam a megfelelő alkalmat :) . Szóval vettem egy komplett házimozit. Semmi extrára nem kell gondolni, az (egyik) legalapabb LG komplett 5.1-es házimozi. Még régebben gondolkoztam rajta, hogy veszek egy házimozi erősítőt, 5.1-es jó minőségű hangfalkészlettel, de a 200+ ezer Forintos ár mindig visszatartott. Ez meg azért nagyságrendekkel olcsóbb volt.

Másnap gyorsan fel is szereltem a hátsó hangfalakat is. Eddig nagyon jól szuperál, és nagyon kellemes tulajdonsága az előlapi USB port, ahonnan pl. DivX-eket lehet lejátszani. Teszteltem is, eddig semmivel semi tudtam zavarba hozni. Mindenféle formátumú feliratokat is tud mellé tolni, szal elégedett vagyok vele. :)

Ja, és ha esetleg valakinek kell egy régi DVD lejátszó, és úgy gondolja, hogy meg tudja javítani/javíttatni, az viheti. Samsung (talán DVD-E250) típusú. DVD-ket (mindenféle formátumot), VCD-t, SVCD-t, MP3-at, WMA-t tud. Mást nem. Van Scart, komponens, kompozit video kimenete, analóg, optikai és koax digitális hangkimenete. Első jelentkező viheti, tárolni nem tudom, hogy meddig fogom, lehet, hogy leadom valamelyik műszaki boltban. Elvileg nekik minden elektromos hulladékot át kell venni. Ja, a távirányítója kifogástalan, ha valakinek az kellene...

Címkék: hiba dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://siz512.blog.hu/api/trackback/id/tr671864411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása